Prettiger werken door renovatie van kantoren

Gevelimpressie na de renovatie van kantoren

Van den Boogaard Architecten ontwikkelde in nauw overleg met de opdrachtgever een nieuwe plattegrond met een sterk verbeterde logistiek.

Plattegrond na de renovatie van kantoren

Plattegrond na de renovatie van kantoren

Voordelen van de nieuwe ruimte indeling na de renovatie van kantoren

  • Het RBC-uitzendbureau met veel bezoekers krijgt een eigen ingang.
  • Directie krijgt een centraal kantoor op een rustiger plek.
  • Nieuwe up to date, efficiënte kantoorruimten.
  • De nieuwe indeling biedt ruimte aan een grote en een kleine vergaderruimte.
Bestaande kantoorruimten voor de renovatie van kantoren

Bestaande kantoorruimten voor de renovatie van kantoren

Verbetering van de interne logistiek door de renovatie

In de nieuwe situatie hebben de vier onderdelen van RBC een eigen afdeling. In 1 gebouw, verdeeld over 2 lagen, dus de lijnen voor interne communicatie blijven kort. Het uitzendbureau van RBC krijgt in de nieuwe situatie een eigen entree. Voor alle afdelingen een veel betere logistieke oplossing. De directie opereert enigszins in de luwte. Een enorme verbetering in efficiency. Creëren van voldoende spreekruimten en belcellen.

Naar het oordeel van de opdrachtgever worden hiermee voor zijn bedrijf optimale werkomstandigheden geboden.

Interne logistiek optimaliseren door totale renovatie van kantoren

Interne logistiek optimaliseren door totale renovatie van kantoren

Een tevreden opdrachtgever

Het hele traject, van voorbereiding en uitvoering tot oplevering, zal ongeveer een jaar duren.

RBC-Nederland is tevreden over;

  • het verloop van de renovatie van kantoren
  • door de herinrichting een betere logistiek binnen het bedrijf
  • positieve reacties van directie en medewerkers

    Ook op zoek naar een Architect voor renovatie van kantoren? Bel mij voor een gratis adviesgesprek telefoon 06-225 05 226